Kategoria menu:
Analiza skarg i wniosków
Treść informacji
Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skargZakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.
Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
- Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r.poz.23).
- Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
- Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII
Forma załatwienia spraw:
Dyrektor Żlobka przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek.
Skargi i wnioski kierowane do Dyrektora Żłobka ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.
Termin załatwienia spraw:
Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Analiza skarg i wniosków za rok 2017
W roku 2017 nie wpłynęłą żadna skarga.
Analiza skarg i wniosków za rok 2018
W roku 2018 nie wpłynęłą żadna skarga.
Analiza skarg i wniosków za rok 2019
W roku 2019 nie wpłynęłą żadna skarga.
Analiza skarg i wniosków za rok 2020
W roku 2020 nie wpłynęłą żadna skarga.